
Jak poprawić pracę rejestracji medycznej?
I zwiększyć liczbę odebranych telefonów od pacjentów oraz poprawić efektywność pracy rejestratorek.
-
52%
więcej odebranych telefonów -
55%
wzrostu efektywności pracy w godz. szczytu
I zwiększyć liczbę odebranych telefonów od pacjentów oraz poprawić efektywność pracy rejestratorek.
52%
więcej odebranych telefonów55%
wzrostu efektywności pracy w godz. szczytuDodatkowo obsługując zgłoszenia pacjentów napływające poza godzinami pracy placówki.
24h/7
dostępność i przyjmowanie zgłoszeń+10%
średniej liczby zgłoszeń w weekendyI zwiększyć liczbę wizyt w swojej placówce? Przykład sukcesu Centrum Medycznego Vita Medica.
31%
więcej oddzwonionych połączeń po 2 tyg.64%
więcej oddzwonionych połączeń po szkoleniuEfekty szkoleń przeprowadzonych dla zespołu rejestratorek w Klinice Dr Beata Dethloff.
100% satysfakcji
managera z udziału w szkoleniu1m 49s
czasu rozmowy skutkującej umówioną wizytą